Güvenlik amacıyla bir mobil onay sistemi getirmiş olan internet şubesi. Diğer bankalarda var mı bilmiyorum. Olay şöyle gerçekleşiyor:
Müşteri numaranızı ve şifrenizi giriyorsunuz, telefonunuza bir mesaj geliyor, o mesajdaki 4 haneli kodu girmeden hesabınıza giriş yapamıyorsunuz.
30 dakikadır şöyle gerçekleşiyor:
Müşteri numaranızı, şifrenizi giriyorsunuz, telefonunuza mesaj falan gelmiyor," tekrar yolla" tuşuna basıyorsunuz, yine bir şey yok, çıkıp tekrar giriyorsunuz, yine aynı prosedür, en sonunda "tekrar yolla"ya tıkladığınızda öncekilerle birlikte 5-6 mesaj birden geliyor, telefonunuz hata veriyor, tekrar kapatıp açıyorsunuz, bu arada internet şubesine giriş süresi doluyor, ÇILDIRIYORSUNUZ!
Ama girdim sonunda
12 Nisan 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bütün bankalarda var.bddknın yasal olarak zorunlu hale getirdiği bir sistem..
YanıtlaSilAslında sistem güvenlik açısından çok yararlı. Ama hakkıyla yapabilmek gerekiyor. Gerçi o zamandan beri bir sorun yaşamadım İş Bankası'nda da, o gün çok sinirlenmiştim gerçekten:)
YanıtlaSil