16 Haziran 2010 Çarşamba

IMKB Nereye Gider?

Avrupa ülke borcu krizi bitti gibi. Parite 1.23'lere geldi, dış borsalar her gün yükseliyor. IMKB düşerken olduğu gibi çıkarken de biraz yavaş gidiyor ama olsun. Pazartesi günkü ve dünkü hareketler oldukça sağlam temellere dayanıyor bence.

11 Haziran günü Vob'da uzun pozisyon açmıştım hatırlarsanız. 69.375'ten aldığım kontratlar dün akşam 71.400'den kapandı. Karım şimdilik 25%.

Yükselişin devam edeceğini düşünüyorum. O yüzden henüz pozisyonumu kapatmadım, hatta her an arttırabilirim. Bugün ne olacak bir görelim de...

Bu arada SELGD'nın bir bölümünü dün 0.38'den verdim. Portföyümdeki ağırlığı %35'e düştü. %15 zararla vermiş oldum bu kısmı. Artık kağıtla ilgili oldukça karamsarım. Aslında hala yükseleceğini düşünüyorum, ama 1-2 yıl bile sürebilir. Kalanını elden çıkarmayı düşünmüyorum. Sonuçta bu saatten sonra alacağım kağıtlardan da büyük karlar edemem yüksek ihtimalle. Dursun bir süre daha, maliyetime gelince yine %25'e düşürebilirim ağırlığını. Aldığıma pişman değilim ama pozisyonu arttırdığıma pişmanım açıkçası.

Durum şimdilik böyle, bu aralar ufak tefek sağlık problemleri yaşıyorum, ciddi bir şey yok ama yine de hem yazı sıklığımı, hem de ekran başında geçirdiğim süreyi etkiliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder