3 Haziran 2010 Perşembe

Gurur Tablosu :-)

Sınavım bitti, gayet iyi geçti. Şimdi sabah söylediğimiz gibi son 3 günün bir değerlendirmesini yapalım. Gerçekten çok yerinde 3 karar verdim bu 3 günde.



İlk kararım bu; şu yazıda IMKB'nin bence dibi gördüğünü, artık bir süre yukarı döneceğini söylemiştim. Çemberle işaretli bölüm, 1 haziran günü benim 66.975 maliyetle uzun pozisyon açtığım yer yaklaşık olarak. Pozisyonu açtığım sırada IMKB 2% civarı eksideydi. Ben bu işlemi yaptıktan sonra o gün 1550 puan yükseldi VOB30.

Ertesi gün,



Sabah Dow Jones'un etkisi ile düşüşle açıldı IMKB, kontratlar da dünkü kapanışa göre 700-750 puan aşağıdan işlem görüyordu. Ben bu düşüşün suni olduğunu düşündüm ve şu yazımda belirttiğim gibi saat 9.45-9.50 civarında 67.750 maliyetle pozisyonumu ikiye katladım(çemberle işaretli bölge)Gün içinde IMKB toparlandı ve VOB30 günü 68.950'den kapadı.

3. kararım ise dün akşam pozisyonu kapatmamak oldu. Sürekli çelme takan Dow'un dün akşam olumlu kapatabileceğini düşünüyordum ve bu düşüncem gerçekleşti, Dow 2.25% artıda kapandı.

Şu an benim elimdeki 67.3625 maliyetli uzun kontratlar, 70.400'den işlem görüyor. Bu da 3 günde yaklaşık 40% kazandım demek. Yükselişin devam edeceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder