4 Haziran 2010 Cuma

Bu Hafta 4. İyi Kararım

Gurur tablosu'nda bu hafta verdiğim 3 yerinde karardan bahsetmiştim. Bugün aldığım 4. karar en iyisi oldu açıkçası..



Çemberle işaretli yerde long pozisyonumu kapattım. Bunun hakkındaki yazıyı bitirdiğim gibi 600 puan aşağı indi kontratlar. Sonra sınava gittim, 4.30'daydı, 6 gibi çıktım sınavdan, mesaj geldi IMKB -1.43% kapandı diye. Az buldum düşüşü, "kapatmasa mıydım?" diye düşündüm. Ama Dow'u görünce ne kadar iyi bir karar verdiğimi anladım. Şu an 3.20% ekside Dow. Pazartesi çok kötü bir gün olacak long'lar için. Kapatmasaydım bu hafta aldığım bütün karı pazartesi geri verebilirdim.

Bu aralar uzak durmayı düşünüyorum. En başta keriz silkeleme dedim ama işler daha ciddi gibi. CDS'ler fırladı, parite 1.1965'te bu yazı yazılırken.. Bunun silkelemeyle falan alakası yok. Ama short'a girmeyi de düşünmüyorum. Zor zamanlardayız ve şu an verdiğim hiçbir karardan emin olamıyorum. İlk planda hedefim kaybetmemek olduğuna göre Vob'da işlem yapmamak en iyisi gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder