12 Temmuz 2010 Pazartesi

57.500

IMKB nereye gider? yazımda, İMKB'nin gözünü yukarıya diktiğini, iyi bir yükseliş beklediğimi yazmıştım. 5 Temmuz'daki bu yazım sırasında 70.625'ten işlem gören VOB30 Ağustos kontratları, bugünü 73.150'den kapattı. Ha ben bu 2500 puanın hepsini alabildim mi, hayır. Fazla temkinli davranmak biraz eksilmesine yol açtı ama yine de iyi bir getiri elde ettim son 1 haftadır. Vob işlemlerimi yazmama kararı aldığım için kimse bunlardan haberdar olmadı. Artık tek tek VOB işlemlerimi yazmayacağım. Sadece haftalık, ya da bazı günler günlük olarak endeksin yönü hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.

Şimdi kritik bir noktaya geldik, 57.500... Endeksin bir süredir zorladığı, fakat üzerinde kapanış gerçekleştiremediği bir nokta. Bugün de sağlam bir direnç görevi gördü. Kapanış 57.570, gün içi en yüksek değer 57.606 olarak kaydedildi. "Bu seviye geçilir" ya da "geçilemez" tarzında bir cümle kurmak istemiyorum, çünkü açıkçası bu konuda bir fikrim yok. Ama bu rakamın hareketin yönünü belirlemede etkili olacağı konusunda saygı duyduğum bir çok analist hemfikir.

Bu hafta ABD'den gelecek şirket bilançoları da bu rakamın ve endeksin gidişatı üzerinde çok büyük etkiye sahip olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder