21 Mayıs 2010 Cuma

Kısa Pozisyonda Devam Edeceğim

Parite amerikan senatosunun finansal düzenleme kararıyla alakalı olarak yükseliyor sanırım, 1.26'yı da geçmiş. Ama böyle bir olay benim işime gelecektir, sanırım kısa pozisyonda devam edeceğim. Açılışı bir görelim de...

Bu arada spot'ta da biraz kaybediyorum tabii, SELGD 0.39'a geldi, Mardin nispeten daha sağlam duruyor. Fakat spottaki kayıplarım Vob kazançlarıma göre çok küçük, zira Vob kontratlarım, spot portföyümün 3 katı. Ayrıca elimdeki kağıtlar da endeksten daha iyi performans gösteriyor.

Mardin temettü ödüyor bugün. Mardin'in kemikleşmiş bir yatırımcı kitlesi var, forumları tararsanız, düzenli biriktiren, gelen temettüleri de aynı kağıda yatıran bir sürü yatırımcısı olduğunu görebilirsiniz. Buna güvenerek sağlam duracağını düşünüyorum, tabii bir 3-4%'lik düşüşe daha dayanabilir mi bilmem.

Şimdi Vob açıldı, kontratlar dünkü seviyelerde dolaşıyor. Garip, gün içinde ne olacak göreceğiz.

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kısa pozisyonumu arttıracağım galiba. IMKB'nin yükselmesi için bir sebep görmüyorum. Ama Vob hesabımdaki teminatın hepsi kullanımda olduğu için şu an işlem yapamıyorum. Yeni teminat gönderdim. Hesabıma geçtiğinde IMKB hala yeşilse kısa pozisyonumu ikiye katlayacağım.

    YanıtlaSil
  3. Evet, ikiye katladım pozisyonu. Yeni maliyetim 69.800

    YanıtlaSil