28 Mart 2010 Pazar

Portföyüm

Pek sık yazamıyorum... 10 ders aldım bu dönem, okulu bir dönem erken bitirebilmek için. Şimdilik iyi gidiyor ama tahmin edeceğiniz gibi çok yoğunum. Sınavlardan, ödevlerden arttırabildiğim kısıtlı zamanı da blog'a ayırmak kolay değil açıkçası. Neyse, işimize bakalım.

Aslında favori kağıdım Mardin Çimento'nun ayrıntılı bir analiziyle başlamayı düşünüyordum fakat epey zaman alacak, bu yüzden o analizi erteliyor, portföyümün şu anki halini çok kısa açıklamalarla birlikte veriyorum:

Mardin Çimento 25%
Selçuk Gıda 25%
Ak Yatırım Ortaklığı 25%
Galatasaray Sportif 25%

Mardin Çimento: Uzun vadeli yatırımcıların en gözde kağıtlarından biri olan MRDIN, benim de her zaman favori hissem olmuştur. Düzenli temettü, bedelsiz verir. Kasım 2009'dan beri 6.04 maliyetle taşıyorum. Birkaç yıl içinde çok daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Yakında ayrıntılı bir analizini yazacağım, vakit bulunca.

Selçuk Gıda: Şu anki en riskli yatırımım. Bu tahtaya da Kasım 2009'da büyük beklentilerle girdim, fakat şimdiye kadar beklentilerimi karşılamadı. Gözaltı pazarındaki SELGD'nın satış beklentisi var ve henüz bu beklenti primlenmedi. Ben haberin gelmesine yakın kağıdın primlenmesini bekliyorum. Sanıyorum en fazla iki ay daha bekleyeceğim. SPK'nın izni 6 aydı çünkü, 4 ayı geçti. Maliyetim 0.44

AKYO: Yatırım ortaklıkları içinde portföy değeriyle kıyasladığımızda epey ucuz kalmıştı. Hisse basşına 39 kuruş temettüsü de cabası. 2 Nisan'da verecek bu temettüyü. 4 mart'ta 1.93 maliyetle girmiştim, temmettüden sonra 1 hafta bekleyip çıkmayı düşünüyorum.

GSRAY: Bu epey uzun bir hikaye, GS ile ilgili de ayrıntılı bir yazı yazarım fırsat bulduğumda. Yeni girdim, 170 maliyetle. Uzun vadeli bekleyebileceğim bir kağıt, fakat kısa vadede de 200 görürse çıkarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder