30 Mart 2010 Salı

Portföy Güncellemesi

Aslında henüz bir değişiklik yapmadım. Fakat AKYO yarın da beklediğim çıkışı gerçekleştirmezse, GSRAY'daki varlığımı oraya transfer etmeyi düşünüyorum. 2. 97 portföy değeri var, 2 gün sonra 40 kuruş temettü verecek. Hemen hemen aynı durumdaki(aslında daha kötü durumdaki) TACYO (2.96 portföy değeri, 30 krş temettü) bugünü 6,25% yükselişle 2.72'den kapattı. AKYO hala 2.19. Yakın bir zamanda diğerlerine yetişeceğini, en azından temettü sonrası 2.00'yi (yani şimdiki 2.40) göreceğini tahmin ediyorum.

Eğer bu işlemi yaparsam çıkacağım hisse galatasaray olacak çünkü son gelişmeler beni kağıt konusunda karamsarlaştırdı. Oldukça olumlu baktığım bir kağıttı aslında (195'ten vermemiştim) ama QVT'nin elindeki malın %60'ını çağrıda satması herkesi korkuttu, Adnan Polat'ın elinden para almanın o kadar kolay olmayacağını gösterdi. Hissenin en az 1 ay yatay (165-180 bandı) seyredeceğini düşünüyorum. Bu yüzden bir süre çıkıp AKYO'ya girebilirim.

Bu arada verdiğim hedef rakamlar herhangi bir teknik analiz yöntemiyle belirlenmiş rakamlar değil, kaba tahminler. Teknik analiz hakkında henüz çok büyük bir birikimim yok, ama çalışıyorum, önümüzdeki 5-6 ay içinde yavaş yavaş teknik yorumlara da başlamayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder